top of page
חיפוש

איך תתאימי את השעון שלך לתכשיטים?

עודכן: 20 בפבר׳ 2023


Credit by: @ kwangmoop, Freepik

עובדה שאין עליה עוררין היא ששעונים הם חלק חיוני מהיומיום שלנו בשל הפונקציונאליות הנהדרת שלהם. העיצובים שלהם הלכו והתפתחו, והפכו אותם לחלק בלתי נפרד ממערך התכשיטים של כל אישה. איך ניתן להתאים שעון לאישה שיתאים לסטייל הכללי שלכן? כל זאת ועוד במאמר הבא.


טאץ' אישי


שעון היד שלנו, הוא לא רק פונקציונאלי. למעשה עבור נשים רבות כיום, הוא תכשיט של ממש ופריט אופנה משלים בלעדיו הן לא יוצאות מהבית, הכולל בין השאר גם תכונות פרקטיות. ככזה, חשוב לשלב אותו נכון עם שאר התכשיטים, על מנת ליצור מראה שלם עם "אמירה". חשוב להבין שניתן לשלב אותו עם כל סגנון לבוש ועם מגוון סוגים של תכשיטים, כל עוד עושים זאת נכון, כך שהוא יקבל את המעמד הראוי לו.


לא, אתן ממש לא חייבות ללבוש שמלת ערב מפוארת או חליפה מהודרת על מנת לבלוט בסטייל מהמם. תוכלו לשלב שעון יד יוקרתי גם עם סגנון לבוש יומיומי כמו ג'ינס וטי- שירט! כדי שתצליחו לעשות זאת נכון ולהרגיש נהדר, הכנו עבורכן רשימה של כללי מפתח שחשוב שתכירו, הנותנים מסגרת כללית לשילובים נכונים, עמם כמובן תוכלו לשחק כך שתביאו את עצמכן בדיוק כפי שאתן.


האירוע המיוחד


הוא יכול להיות בדיוק מה שחסר למראה של כל אישה רגע לפני שהיא יוצאות לאירוע מיוחד. הוא מעניק אופי ומשמעות של ממש לכל סגנון, ויכול בהחלט להוסיף אלגנטיות ותחכום לסטייל אישי - נשי. לכן כל כך חשוב לדעת איך לבחור שעונים לנשים שיגדירו אתכן בכל אירוע מיוחד.


זו בוודאי משימה לא קלה ובמיוחד כאשר שעון נשי טוב יכול לגרום לכן לזרוח! אז אם פניכן מועדות לאירוע זוהר או למסיבת "גאלה" רשמית בעלת קוד לבוש ברור, כדאי לשקול ללכת על מראה יותר "אסוף". כלומר, מומלץ לבחור קו אחיד וללכת על פיו. עליכן כמובן להרגיש נוח עם הסגנון והמראה המיוחד, אך לפעמים כדאי שתלכו על האינסטינקט שלכן ותבחרו בשילוב מעט שונה, גם אם הוא לא מתיישבת בדיוק לפי ה"מסגרת". למראה נינוח יותר, שרשרת עם תליון ארוך יכולה להיות לכן בעלת ברית טובה ואם תשלבו אותה עם שעון בעל מסגרת דקה ועדינה תראו בוודאי נפלא.


למבנה הגוף יש משמעות


הגזרה האישית של כל אישה, כמו התספורת, חתך הפנים וגוון העור, משחקים תפקיד משמעותי בבחירת אביזרי האופנה הנכונים. משחק עם בחירת החומר ומיקום האביזרים הוא המפתח להדגשת התכונות שאתן אוהבות. שעונים לנשים ותכשיטים כמובן, לא רק יכולים לגרום לכל אישה לזרוח, אלא הם יכולים להוסיף לה צבע, לשפר את המראה הכללי שלה, להדגיש או להסתיר חלקים מסוימים. עגילים למשל, מושכים תשומת לב לכיוון העיניים ושרשרת משלימה יכולה להאריך צוואר. צמידים ושעונים יפים ממסגרים את אזור הידיים ויכולים להעניק מראה יוקרתי ומרשים.


התאמת חומרים


על מנת להתאים תכשיטים לשעונים, חשוב לקחת בחשבון את סוג החומר ממנו עשויה הרצועה ואת סגנון השעון עצמו. פריט קלאסי וקפדני למשל, בעל רצועת עור חומה או שחורה, יכול להשתלב טוב לרוב עם צמידי זהב וכסף. אלו יכולים להשתלב נפלא עם כל צמיד בעל ניצוץ רך ועדין. לעומתם, שעונים לנשים בעלי רצועות מתכתיות, חשוב שישולבו עם טבעות דקות ועדינות באותו הגוון. שעונים לנשים עם חוגה דקיקה ורצועה העוטפת את פרק כף היד מספר פעמים יכול להשתלב נפלא עם תכשיטים המשובצים אבני חן צבעוניות למשל.


התאמת צבעים

שעונים לנשים מרמזים רבות על הסגנון האישי שלהן. בין אם מדובר בפריט מוזהב או בסגנון ספורטיבי, אין ספק שיש בכוחו בכדי להשלים את המראה הכללי. אחת הדרכים להבטיח שהוא ישתלב היטב עם הסגנון הכללי, הוא באמצעות התאמת צבעים. עבור צבעים ניטראליים, האידיאל הוא ליצור ניגודים עם צבע נועז ומלא חיים, כמו זהב למשל. ניתן גם ללכת על קו של גוונים מונוכרומאטיים, כלומר, לענוד תכשיטים בגוונים שונים של אותו הצבע. בסופו של דבר, עיצוב טוב יתחיל בשעון מהמם – ענדו אותו על פרק כף ידכן, צרו את התחושה ממש על גופכן מנקודה זו המשיכו לסגנן.




bottom of page