top of page
חיפוש

טבעות חותם - מה מקורן ושימושן כיום


יד עם טבעת חותם

טבעות חותם מה מקורן?


מקורן במילה הלטינית "signum" שפירושה "סימן", טבעות חותם נוצרו בעיקר אצל מנהיגים דתיים, או אצל גברים חזקים בעלי השפעה. טבעות אלו שימשו לסימון ואיטום מסמכים על ידי לחיצת הטבעת והטבעת הסמל משפחתי הייחודי בשעווה חמה.


טבעות חותם היו חלק משמעותי מאופנת הגברים כבר אלפי שנים. כיום מדובר באביזר אופנה ייחודי, שניתן לשלב עם הסטייל האישי שלנו. החריטות על הטבעת הינן ייחודיות לאדם שעונד אותה.


בעידן המודרני, טבעות חותם הן סמל בסגנון קלאסי, אנשים רבים עונדים או מחזיקים טבעות חותם היום. הם ביטויים של אינדיבידואליות והצהרות אופנתיות, לפעמים מדובר אפילו בירושה משפחתית. למעשה, טבעת החותם הייתה בעבר פריט תרבותי חשוב של תכשיטים ומילאה תפקיד משמעותי באופן מפתיע בהיסטוריה. וכיום גם נשים בהחלט עונדות טבעות מסוג זה.



טבעות חותם - תמונה אמצע כתבה


חמשת הסיבות מדוע לענוד טבעות חותם


  1. הן מתאימות עם כל דבר, משדרות יוקרה וייחודיות.

  2. סימן היכר של מי שאתה - בעזרת טבעת החותם ניתן לייצר חותם קטן של עצמך - הטבעת נושאת מסר של כל מה שאתה מייצג - ובכך הופכות לסמל הייחודי שלך או ללוגו שלך

  3. הטבעות זמינות בשילובים רבים של מתכות ואבני חן.

  4. את טבעת החותם לא ניתן לפספס. ענד אותו על האצבע הזרת שלך לתוספת של סגנון ותהפוך לבן אדם הכי סטייליסט בחדר!

  5. בעוד טבעת החותם מקורה בעיקר השימוש באופן מסורתי על ידי גברים, אך נשות משפחת המלוכה בהחלט היו עונדות אותה גם, ונשים כיום בהחלט יכולות להמשיך את המסורת, ולשדרג את השיק מיומיומי למלכותי.


כיום, טבעת החותם הינן הדרך המושלמת לביטוי עצמי ולכן הטרנד ההיסטורי ממשיך להפוך אותה לתכשיט נחשק גם היום. טבעת חותם היא היצירה האידיאלית להוספת אישיות אמיתית לאוסף התכשיטים שלך - סמלים משמעותיים ואבנים יקרות יכולים כולם לתת תחושה של האינדיבידואליות של המשתמש. בדומה לטבעות החותם של ימי העבר, גם היום טבעות חותם איכותיות ילוו אותך לאורך שנים.


טבעת החותם נענדת על האצבע המורה או על הזרת, וההתפתחות שלה קיימת בשוק כבר כמעט 100 שנה. היו להם הרבה שינויים בעיצובים ובחומרים שבהם נעשה שימוש. הגרסה החדשה והטרנד החם של טבעות חותם מיוצרים מאבנים יקרות ערך כמו יהלומים, אבני אודם או אבני ספיר.


טבעות חותם - היסטוריה


טבעות חותם נענדו כבר מאות שנים. טבעת חותם ניתנה לבן משפחה, בדרך כלל הבן הבכור של אותה משפחה מסוימת. העברת הטבעת הצביע על כך שהיא מייצגים את כל המשפחה אם בחיי היומיום ואם בעסקים. כיום, המסורת עדיין נהוגה. אך עם זאת, הם נועדו בעיקר כסמל לטעם אישי והצהרות אופנתיות עם עיצובים וסגנונות רבים ומגוונים. מאז, במשך מאות שנים, הם שימשו על טבעות עבור סמלים משפחתיים כדי לאותת נאמנות או בעלות כוח. הם משמשים כיום באופנת תכשיטים כסמל לאינדיבידואליות.


טבעות אלו מעוצבות עבור אנשים שרוצים לענוד טבעות ייחודיות, המציגות אמירה ובהחלט כאלה אשר מושכות אליהן תשומת לב. תאהבו את עצמכם מספיק, פרגנו לעצמכם בטבעת חותם ייחודית בדיוק עבורם.


bottom of page