top of page
חיפוש

כיצד לבחור תכשיט מתנה לבת הזוג?



לאורך השנה יש לנו הזדמנויות מגוונות אשר במסגרתן אנו עשויים לתהות איזה תכשיט כדאי לרכוש עבור בת הזוג – החל מיום האהבה, כלה ביום ההולדת ועד ערב החג. לכן, לפני כל אירוע חגיגי ייתכן כי בת הזוג תצפה להרגיש נחשקת ונאהבת, אי לכך בחירת התכשיט בעבורה זוהי החלטה אסטרטגית חשובה. מכאן, שעליך לחשוב בקפידה על פריט שמצד אחד יהיה הולם עבורה ויקלע לטעמה, ומצד שני שיבהיר את מידת ההשקעה והמחשבה – שתסמל את חיבתך כלפיה, כאשר השאיפה שלמרות התכשיט – בת זוגתך תחוש שהיא היהלום האמיתי.


תחילה, נגדיר את המאורע והתקציב


לפני שנבחר את התכשיט המתאים, עלינו להכיר בכך כי הפריט שנרכוש תלוי בסוג המאורע שאנו חוגגים. מכך, נוכל להסיק אודות התקציב המתאים. זאת, משום שתכשיט שנועד עבור חגיגת יום ההולדת הינו שונה מרכישת טבעת לצורך הצעת נישואין. לכן, תחילה נבין בפני איזה אירוע אנו ניצבים, נבחן את טווח התקציב המיועד לרכישה כפי שניתן לבצע הן באמצעות התבוננות ברשת האינטרנט והן דרך אנשי מכירות בחנויות תכשיטים.


התאמה אישית – זה שם המשחק


לכל אישה יש את התכשיט הנשחק בעבורה, צבע הזהב (צהוב או לבן) שהיא מעדיפה וכן הגודל שיהיה הולם עבורה. במידה ואתה מכיר את טעמה, רצוי לכתוב תיאור קצר של הפריט. לדוגמה: טבעת, זהב צהוב, מרובעת, סולידית. בנוסף, אם זה מהווה עבורך חידה ואינך פתרן מדופלם, הרי שבשלב זה ניתן להיעזר בחברות או בקרובות משפחה בכדי לגבש תיאור מתאים לפריט הרצוי.


בחירת מיקום רכישת התכשיט


חלק לא פחות חשוב מכך, הינו בחירת החנות שממנה תרכוש את הפריט. מומלץ לבחור מקום מוכר אשר מציע היצע רחב של תכשיטים אשר יאפשר לך לקבל החלטה מושכלת ולבצע רכישה חכמה. במסגרת שירותנו ב-SOLIT אנו מציעים קולקציה רחבה של תכשיטים הכוללת: שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים, תכשיט עם חריטה אישית, סטים מיוחדים ועוד.

bottom of page